Методичний кабінет ліцею - творча лабораторія вчителя
Організуючим центром методичної роботи є методичний кабінет, який діє відповідно до затвердженого Положення. Він забезпечує інформаційну підтримку діяльності структурних підрозділів методичної служби, створює банк нормативно-правової, науково-теоретичної, програмно-методичної інформації, сприяє підвищенню педагогічної майстерності вчителів, веде роботу щодо пропаганди передового педагогічного досвіду шляхом підготовки і проведення різних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей учителів, узагальнює та презентує матеріали з досвіду роботи вчителів школи, залучає їх до дослідницько-пошукової роботи, апробації та введення нових освітніх технологій, випускає методичні бюлетені тощо.
На базі методичного кабінету проходять стажування молоді вчителі, проводяться інструктивно-методичні наради, організовано роботу шкільної атестаційної комісії, методичної ради закладу освіти.
Креативні уроки за НУШ для вчителів-предметників
- Креативний урок з історії: чекліст учителя
- Як створити креативний урок з української літератури: чекліст учителя
- Креативний урок української мови: 12 лайфхаків із використанням ВШО
- Як не нудно вчити математику: корисні лайфхаки, навіть коли немає світла та інтернету
- Ефективна англійська з ВШО: поради вчителям
4 тьюторські інструменти для вчителів на щодень
З досвіду роботи педагогів
- Востришева, А.Ш. Навчання аудіюванню за комунікативною методикою [Текст] / А.Ш. Востришева. – Славутич: ЗОШ №4, 2017.
- Зінченко, В.Г. Особливості організації англомовного пришкільного табору для учнів 8-12 років [Текст] / В.Г. Зінченко. – Славутич: ЗОШ №4, 2017.
- Заставнюк, О. О. Особливості організації навчання дитини-аутиста [Текст] / О. О. Заставнюк. – Славутич : школа № 4, 2018.
- Лата, В.І. Корекційна робота з розвитку мовлення на уроках української мови та літератури в дітей з розумовою відсталістю (методичні рекомендації) [Текст] / , / В.І.Лата. - Славутич: школа №4, 2018.
- Гуртова, Л. Б. Інтеграція англійської та німецької мови як засіб інтенсифікації навчання [Текст] / Б. Л. Гуртова. – Славутич : школа № 4, 2018.
- Система роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в Славутицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 Славутицької міської ради Київської області [Текст] / І. В.Брехова, Д. В. Піщуліна. – Славутич: школа № 4, 2019.
- Винахідницькі задачі [Текст] : збірка задач / І. В. Лойченко, О. В. Лойченко, І. В. Полоз. – Славутич: школа № 4, 2020.
- Волкогон, О.А. Використання прийомів мнемотехніки у роботі з дітьми молодшого шкільного віку [Текст] : збірка задач / О.А. Волкогон. – Славутич: ЗЗСО № 4, 2021.
- Тихоніна, В.П. Розвиток креативного мислення як засіб стимулювання інтелектуальноїдіяльності молодших школярів [Текст] / В.П. Тихоніна. – Славутич: ЗЗСО №4, 2021.
- Лукіянчук, С.В. Профілактика посттравматичних стресових розладів дітей [Текст]/С.В. Лукіянчук. - Славутич: ЗЗСО №4, 2023
- Жукова, Н. П. QR- код як засіб активізації навчальної діяльності молодших школярів нової української школи [Текст] / Н. П. Жукова. – Славутич : ЗЗСО № 4, 2023. – 21 с. – (Початкова освіта).
- Заставнюк, О. О. Інклюзія: особливості організації навчальної діяльності дітей з розладами аутичного спектру [Текст] / О. О. Заставнюк. – Славутич : ЗЗСО № 4, 2023. – 45 с. – (Інклюзивне навчання, спеціальна педагогіка).
- Мекшун, І. М. Особливості розвитку літературно-творчих здібностей учнів на уроках літератури [Текст] / І. М. Мекшун. – Славутич : ЗЗСО № 4, 2023. – 44 с. – (Суспільно-гуманітарна освіта).
- Мороз, О. І. НУШ:чи вдалася реформа [Текст] / О. І. Мороз. – Славутич : ЗЗСО № 4, 2023. – 29 с. – (Нова українська школа: виховання і розвиток).
- Нестеренко, Т. М. Мультимедійний посібник «Учням про дієслово» [Текст] / Т. М. Нестеренко. – Славутич : ЗЗСО № 4, 2023. – 12 с. + 109 слайдів. – (Суспільно-гуманітарна освіта).