17 лютого учні 3–Б класу вирішували різні логічні головоломки з математики. Учителька Олена Зуб запропонувала цікаві й оригінальні завдання для розвитку математичних навичок дітей, бо саме в цей період життя закладаються основи для подальшого розвитку аналітичного, логічного та творчого мислення дитини.
Працюючи в групах, діти удосконалювали вміння аналізувати інформацію, розуміти надану інформацію, приймати колективне рішення, бути уважними та захищати виконані ними роботи.
Головоломки викликали інтерес у третьокласників, вони із задоволенням міркували, сперечалися, логічно мислили, доводили один одному свої рішення.
Виконання запропонованих завдань з математики сприятиме формуванню в дітей позитивного ставлення до вивчення предмету, упевненості в собі та своїх математичних здібностях, що є важливою запорукою майбутнього успіху.