неділя, 22 жовтня 2023 р.

Конкурс есе «Моя Україна»

Конкурс есе «Моя Україна»
розширює географію та подовжує терміни подання робіт. Відтепер учасниками конкурсу можуть стати учні 8–11 класів закладів загальної середньої освіти, студенти I–II курсів закладів фахової передвищої освіти та вчителі з усієї України, без обмежень за областями, що було проголошено на початку конкурсу.
Запропоновані теми есе (на вибір):
1. «Моя Україна майбутнього». Що означає Мир для тебе сьогодні? Як я бачу Україну майбутнього? Що я зроблю, коли Україна переможе?
2. «Війна. Моя історія». Коли і як ти усвідомив(ла), що почалася війна? Що ти відчував(ла)? Що цей день означав для тебе і твоєї родини? Як змінилося твоє життя і життя твоєї родини після початку повномасштабної війни в Україні?
3. «Чому бути українцем/українкою – це моя суперсила». Чому я пишаюся тим, що я українець/українка? У чому незламність духу і сила української нації? Що я роблю заради Перемоги?
Зареєструватися та подати роботу можна до 21 листопада 2023 року за покликанням: https://fond.civilvoicesmuseum.org/.../vzyati-ucast-u... .
З нетерпінням чекаємо на конкурсні роботи, адже всі вони стануть частиною Музею історій Фонду Ріната Ахметова «Голоси Мирних». Найкращі роботи будуть представлені світовій спільноті.
Організатори конкурсу: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та Фонд Ріната Ахметова.
Детальна інформація про конкурс: https://imzo.gov.ua/konkurs-tvorchykh-ese-moia-ukraina/